3-4/2010 
I
FOOKUS
raha(ndus)
loome(majandus)
biennaal(indus)
muuseum(indus)
Money-pulatsioonid
Heie Treier finants- ja kunstimaailma vahelisest nabanöörist
loe artiklit
Nähtamatu käe järel
Anneli Porri intervjueerib osaühingut Visible Solutions, mis on oma Tallinna kontori avamise järel (vt KUNST.EE 2010, nr 1–2, lk 90) laiendanud tegevuse regionaalset haaret juba Lätini
Biennaal kui sündmus, biennaal kui statement
Margaret Tali kriitiline külastajaraport Berliini ja Poznańi biennaalilt
Kunstikriitikast kriitikakunstini: väljendusrikkast võimalusest loominguliselt eksida
Jaak Tomberg võtab kokku Artishoki biennaalil tekkinud mõtted kunstikriitikast kui immanentsest väärtõlgendusest
EKKM ei pelga “valmissaamist”
Hanno Soansi ülevaade Tallinnas Põhja puiesteel tegutseva Eesti Kaasaegse Kunsti Muuseumi (EKKM) tänavusest näitusehooajast
Läbi kriiside
Maria-Kristiina Soomre vastab KUNST.EE küsimustele seoses Kumu kunstimuuseumi tänavuse videokunstinäitusega “Kõik saab korda”. Küsimusi esitas Andreas Trossek
Kõnelevad maalikunstnikud!
Maria Arusoo ülevaade Eha Komissarovi kureeritud näituse “Muutuv maalikunst” raames korraldatud teemapäevast
II
TEOORIA JA PRAKTIKA
eksperiment
võim
töö
grand tour: London
grand tour: Helsingi
grand tour: Pariis
Kiwa vs Kant
Elken vs Peirce
Kunstikriitika Petri tass
Liisa Kaljula essee kunstikriitika seisust Artishoki biennaali taustal, kus igale kunstiprojektile oli ette nähtud kümme kriitikuteksti
Võim kunstiväljal 2010: võimukäsitlusi ja -defineerimispüüdeid eesti kunsti lähiajaloost
Raivo Kelomees võimust
loe artiklit
Tore töö
Eduard Jons tööst, melanhooliast ja lõbu(töö)st
Londoni päevik
Maria Juur goes west
loe artiklit
“CREAM” – Damien Hirst ja YBA koorekiht Helsingis
Carl-Dag Lige külastamas Kiasmat
Wiiralti päästmine kunstiajaloole
Soome helilooja ning kunstikoguja Juhani Komulainen annab intervjuu Heie Treierile
Kiwa und das Sublime
Indrek Grigor viib kokku Kiwa kunsti kantiliku ülevuse kontseptsiooniga
Visuaalsemiootiline vaade Jaan Elkeni teosele “Poeem madratsile, nr 1”
Milles seisneb alates 1999. aastast Eesti Kunstnike Liitu juhtinud Jaan Elkeni maalikunsti fenomen? KUNST.EE tellitud semiootiline ekspertiis Rauno Thomas Mossilt
III
ARVUSTUSED
näitused
uus trükis
Masin, kes jalutas mälu koridorides
Andreas W vs Timo Toots ja “MEMOПOЛ-I”
loe artiklit
Rahast kunstiks
Harry Liivrand avab Siim-Tanel Annuse isikunäituse “Raha ja poeesia” temaatikat lähikunstiajaloolisel foonil
loe artiklit
Järjehoidjad
Airi Triisberg analüüsib Taavi Talve esimest isiknäitust
Tallinnas Vilde teel tapeti mees
Liina Siib dešifreerib Karel Koplimetsa väljapanekut “Vilde tee juhtum”
Jõuetuse sümfoonia ehk Väikeste inimeste aeg
Andreas Trossek kirjutab Dénes Farkase isiknäitusest “Lets play, ehk mäng on läbi”
Nähtamatu nähtavaks näitamine
Eero Kangor kõnelemas Enno Halleki isiknäitusest “Fraktaalne abielu varjuga”
“Isiklik on poliitiline” Tallinna Kunstihoones
Rebeka Põldsami kriitika Reet Varblase kuraatoriprojektile “Personal is Political. Hannah Höch ja tema kunsti tõlgendus”
Topelt-anti
Taavi Talve käib Ivar Veermäe näitusel “Autonoomia”
Kontsert jäi ära, sest bänd läks laiali
Kadri Veermäe rühmituse JIM näitusest “Better Felt Than Said ehk Besser Gefühlt als Gesagt ehk Parim soojalt”
KUNST.EE LISA / ERI
KUNST.EE graafilise disaini eri
“Eesti vinüülplaadiümbrised 1970. ja 1980. aastatest” – Maile Tali koostatud ja kujundatud intervjuudekogumik