est eng

ILMUNUD ON VÄRSKE KUNST.EE 1/2024!

 

3-4/2010 3-4/2010

Laadi alla:

I

FOOKUS
raha(ndus)
loome(majandus)
biennaal(indus)
muuseum(indus)

Money-pulatsioonid

Heie Treier finants- ja kunstimaailma vahelisest nabanöörist
loe artiklit

Nähtamatu käe järel

Anneli Porri intervjueerib osaühingut Visible Solutions, mis on oma Tallinna kontori avamise järel (vt KUNST.EE 2010, nr 1–2, lk 90) laiendanud tegevuse regionaalset haaret juba Lätini

Biennaal kui sündmus, biennaal kui statement

Margaret Tali kriitiline külastajaraport Berliini ja Poznańi biennaalilt

Kunstikriitikast kriitikakunstini: väljendusrikkast võimalusest loominguliselt eksida

Jaak Tomberg võtab kokku Artishoki biennaalil tekkinud mõtted kunstikriitikast kui immanentsest väärtõlgendusest

EKKM ei pelga “valmissaamist”

Hanno Soansi ülevaade Tallinnas Põhja puiesteel tegutseva Eesti Kaasaegse Kunsti Muuseumi (EKKM) tänavusest näitusehooajast

Läbi kriiside

Maria-Kristiina Soomre vastab KUNST.EE küsimustele seoses Kumu kunstimuuseumi tänavuse videokunstinäitusega “Kõik saab korda”. Küsimusi esitas Andreas Trossek

Kõnelevad maalikunstnikud!

Maria Arusoo ülevaade Eha Komissarovi kureeritud näituse “Muutuv maalikunst” raames korraldatud teemapäevast

II

TEOORIA JA PRAKTIKA
eksperiment
võim
töö
grand tour: London
grand tour: Helsingi
grand tour: Pariis
Kiwa vs Kant
Elken vs Peirce

Kunstikriitika Petri tass

Liisa Kaljula essee kunstikriitika seisust Artishoki biennaali taustal, kus igale kunstiprojektile oli ette nähtud kümme kriitikuteksti

Tore töö

Eduard Jons tööst, melanhooliast ja lõbu(töö)st

Londoni päevik

Maria Juur goes west
loe artiklit

“CREAM” – Damien Hirst ja YBA koorekiht Helsingis

Carl-Dag Lige külastamas Kiasmat

Wiiralti päästmine kunstiajaloole

Soome helilooja ning kunstikoguja Juhani Komulainen annab intervjuu Heie Treierile

Kiwa und das Sublime

Indrek Grigor viib kokku Kiwa kunsti kantiliku ülevuse kontseptsiooniga

Visuaalsemiootiline vaade Jaan Elkeni teosele “Poeem madratsile, nr 1”

Milles seisneb alates 1999. aastast Eesti Kunstnike Liitu juhtinud Jaan Elkeni maalikunsti fenomen? KUNST.EE tellitud semiootiline ekspertiis Rauno Thomas Mossilt

III

ARVUSTUSED
näitused
uus trükis

Masin, kes jalutas mälu koridorides

Andreas W vs Timo Toots ja “MEMOПOЛ-I”
loe artiklit

Rahast kunstiks

Harry Liivrand avab Siim-Tanel Annuse isikunäituse “Raha ja poeesia” temaatikat lähikunstiajaloolisel foonil
loe artiklit

Järjehoidjad

Airi Triisberg analüüsib Taavi Talve esimest isiknäitust

Tallinnas Vilde teel tapeti mees

Liina Siib dešifreerib Karel Koplimetsa väljapanekut “Vilde tee juhtum”

Jõuetuse sümfoonia ehk Väikeste inimeste aeg

Andreas Trossek kirjutab Dénes Farkase isiknäitusest “Lets play, ehk mäng on läbi”

Nähtamatu nähtavaks näitamine

Eero Kangor kõnelemas Enno Halleki isiknäitusest “Fraktaalne abielu varjuga”

“Isiklik on poliitiline” Tallinna Kunstihoones

Rebeka Põldsami kriitika Reet Varblase kuraatoriprojektile “Personal is Political. Hannah Höch ja tema kunsti tõlgendus”

Topelt-anti

Taavi Talve käib Ivar Veermäe näitusel “Autonoomia”

Kontsert jäi ära, sest bänd läks laiali

Kadri Veermäe rühmituse JIM näitusest “Better Felt Than Said ehk Besser Gefühlt als Gesagt ehk Parim soojalt”

KUNST.EE LISA / ERI

KUNST.EE graafilise disaini eri

“Eesti vinüülplaadiümbrised 1970. ja 1980. aastatest” – Maile Tali koostatud ja kujundatud intervjuudekogumik

< tagasi

Serverit teenindab EENet