est eng

 

3-4/2011 3-4/2011

Laadi alla:

I

FOOKUS
ruum / üleminekuühiskond
ruum / kontinuum
ruum / déjà vu

Märkmeid siirdest

Aliina Astrova essee üleminekuühiskonnast

loe artiklit

Martin Creed: “Ma ei nimeta oma teoseid kunstiks, vaid tööks.”

Tallinna Kunstihoones aplombika kuraatoridebüüdi teinud Maria Arusoo intervjueerib Martin Creedi, kelle Londoni ateljeestuudios töötas ta 2007–2009

Kommentaar: “Ruumi naasmine 2.0”?

Andreas Trossek küsis George Steinmannilt, miks ja kuidas leidis aset “Ruumi naasmine” Tallinna Kunstihoones 1992–1995

II

TEOORIA JA PRAKTIKA
homo digitalis / gateways
homo digitalis / ars electronica
homo digitalis / videomängud
homo digitalis / projekt
ida ja lääs / võim
ida ja lääs / keha
ida ja lääs / artworld
grand tour / venezia
grand tour / eu
grand tour / (ära sisene) madalmaadesse
grand tour / nyc
film / lühifilm
film / dokumentaal
arhitektuur / eesti kunstiakadeemia

Ümberjaotatud dissonants

Eduard Jonsi fantaasia näituse “Gateways: Kunst ja võrgustunud kultuur” teemadel

loe artiklit

Aine ja kunstiprobleemide algupära otsingutel

Raivo Kelomehe raport 14. kunsti-, tehnoloogia- ja ühiskonnaprobleemidele pühendatud festivalilt “Ars Electronica 2011: Origin – How It All Begins”

Videomängude esteetika

Ave Randviir-Vellamo teeb sissejuhatuse uude esteetikavaldkonda

loe artiklit

SymbiosisW

Kärt Ojavee & Eszter Ozsvald

Voina – see on sõda korrumpeerunud võimuga

Teet Veispaki intervjuu võimude põlu all olevate vene kunstnikega

Marina Abramovići kehakesksed kunstipraktikad 1970. aastatel

Triin Tulgiste ülevaade Marina Abramovići varasest loominguperioodist seoses Tartu Kunstimuuseumis kaasaegse kunsti festivali “ART IST KUKU NU UT” raames aset leidnud retrospektiiviga

loe artiklit

Your Periphery Is My Center

Zampa di Leone (kunstniku sõnutsi pärit “Balkani p****st”) koomiksid Rael Arteli kuraatorinäituselt “Lost in Transition”, mis meile väga meeldivad

Rahaorel ja paranev arm: 54. Veneetsia biennaal

Kirke Kangro ja Maarja Kangro aruanne

Non Grata “Diverse Universe” EU Performance Tour

Al Paldroki rinderaport: “Diverse Universe” Performance Festival 2011

Kultuur kui praktika neokapitalistliku ideoloogia vastu

Margaret Tali kriitiline essee Hollandi parempoolse valitsuse kultuurikärbetest

New Yorgi päevik

Liisa Kaljula “suures õunas” oktoobris 2011

loe artiklit

Monokroomne kaader

Kaire Nurk analüüsib Jaan Toomiku lühifilmi “Oleg” tema maaliloomingu taustal

Aeg õilistab kõike

Kristiina Davidjants vaatleb Kristina Normani dokumentaalfilmi “Et meeldiks kõigile”

Eesti Kunstiakadeemia uus maja – saaga jätkub

Ave Randviir-Vellamo vaheraport anno 2011

III

ARVUSTUSED
näitused
uus trükis

Tõlgendamine on lõputu

Liisa Kaljula kõnelemas Tõnis Saadoja kuraatorinäitusest “Urmas Ploomipuu valge maja”

Üksi linnas

Martin Rünk vaatleb Jüri Palmi ja Ludmilla Siimu maalide ühisväljapanekut

Andrei Tarkovski polaroidfotode tähendusest Giorgio Agambeni valguses

Ragne Nukk analüüsib Andrei Tarkovski fotokunsti, mida eksponeeriti Eestis esmakordselt seoses festivaliga “Stalker”

Millest kulla hind tõuseb?

Riin Kübarsepp räägib kullast kunsti kontekstis

“Äkki kargab mälust mõni hetk ja vallutab meele”

Maria-Kristiina Ulase näitusest “Hüppab, hüppas, oli hüpanud” jagab muljeid Vappu Thurlow

Kujutis, mälu ja fiktsioon Baltimaades

Eve Kiiler Baltimaade noorema põlvkonna fotokunstnike loomingust

KUNST.EE LISA / ERI

See, millest “Ülbed üheksakümnendad” ei räägi ehk Piret Räni koostatud ning kujundatud erilisa [‘mobil] galerii ajaloost

< tagasi

Serverit teenindab EENet