est eng

 

4/2017 4/2017

TOIMETUSELT

I

TEOORIA JA PRAKTIKA / TÄNAVAKUNST TUURIL

Keisri uued rõivad

Tanel Rander dekodeerib fenomeni nimega Edward von Lõngus.

II

TEOORIA JA PRAKTIKA / (€)MIGRATSIOON

Ümarlaud postsotsialismist, postkolonialismist, natsionalismist, rändamisest ja kuuluvusest

Maarin Ektermann vestles näituse "Rändurid. Reisimine ja migratsioon Kesk- ja Ida-Euroopa uues kunstis" kuraatori ja kunstnikega.

loe artiklit

III

TEOORIA JA PRAKTIKA / IDENTITEET JA AJALUGU

"Ma uurin jätkuvalt, mida tähendab olla naine postsovetlikust riigist"

Kuraator Liisa Kaljula vestleb kunstnik Maria Kapajevaga tema seni suurimast näitusest Eestis.

IV

TEOORIA JA PRAKTIKA / DISTSIPLIINI TULEVIK

Mis värvi on maalikunsti piir?

Kaire Nurk rõhutab, et maalikunstniku pilk peaks alati küsitlevalt püsima maalikunsti piiril, selle muutlikkuses.

V

TEOORIA JA PRAKTIKA / RASKUSKIIRENDUS

Neeme Külma põhiobsessioonist (9,8 m/s²), ehk raskusjõust illusoorsuse haardes

Hanno Soans süvenes Neeme Külma portfooliosse.

VI

ARVUSTUSED

Inimestest, kohtadest ja asjadest

Helga Kalm vaatles Birgit Püve isiknäitust "Varjupaik".

Jagab jagamatut

Kärt Kelder käis Henri Hüti isiknäitusel "Üksi loodud suurlinna tunnetus / Romantic Loneliness".

Art oli aus

Johannes Saar vaatleb Art Allmägi seni suurimat isiknäitust "Paint It Black II" skulptuuriajaloolase pilguga.

Lugu poisist, kes rääkis lugusid inimestest, kes vaatavad pilte

Andreas Trossek käis Holger Looduse isiknäitusel "Teekond maailma lõppu".

Digijänes metsas, Joseph Beuys taskus

Johannes Saar käis Peeter Lauritsa kuraatornäitusel "Surnu suusad. Kuidas kirjeldada metsa digitaalsetele jänestele".

Kõigejärgsus?

Agnese Pundiņa arvustab Mari-Leen Kiipli isiknäitust.

VII

VARIA

< tagasi

Serverit teenindab EENet