est eng

 

2/2019 2/2019

I

FOOKUS

Järjekord

Indrek Grigori raport 58. rahvusvahelise Veneetsia kunstibiennaali pressipäevadelt.

II

MOOD

PR-pühapäev ehk avalikkuse struktuurimuutus Maxima saia vaimust

Janar Ala versus Tommy Cash ja Rick Owens ja nende ühisväljapanek "Süütud ja neetud".

loe artiklit

III

PERSOON

Kunst kui dialoog ja mõtlemise viis

Elnara Taidre vestles Liina Siibiga tema loomingust.

IV

TEOORIA

Uusmaterialism – diagnoosimisel

Kaire Nurk analüüsib uusmaterialismi teooria taustal, mis nihked, pöörded ja muutused on toimumas uuemas Eesti kunstipildis.

loe artiklit

V

KEHA

Kui ei oleks menstruaalverd

Kaire Nurk analüüsib Ede Raadiku isiknäitust "Punasel merel kruiisimas" feministliku teooria vaatepunktist.

Alasti üheksakümnendad

Hedi Rosma pani kirja mõningaid kõlanud mõtteid näituse "Salatoimikud [Üheksakümnendate kartoteek]" finissage’il aset leidnud avalikust vestlusringist "Maskuliinsus ning selle kujundi muutumine kohalikul kunsti- ja kultuuriväljal alates 1990. aastatest tänapäevani".

David Wojnarowiczi aktuaalne sõnum tänasele maailmale

Kärt Kelder käis Berliinis vaatamas näitust David Wojnarowiczi (1954–1992) foto- ja filmiloomingust.

VI

VISUAALNE ESSEE

Argiruumi mikrodraamad Eve Kiileri fotodel

Carl-Dag Lige käis Eve Kiileri fotonäitusel "Vanad ja uued naabrid".

VII

ARVUSTUSED

Postsovetliku šiki (eba)diskreetne võlu

Stefan Žarić arvustab näitust "Sots art ja mood. Kontseptuaalsed rõivad Ida-Euroopast".

Masinad ja mänguasjad

Mari-Liis Rebane kirjutab helikunstinäitusest "Helimasinad".

Tee tööd ja näe vaeva, aga kedagi ei huvita

Ott Karulin arvustab Sigrid Viiri seni suurimat isiknäitust Eestis teatriarmastaja vaatenurgast.

VIII

VARIA

IX

UUS TRÜKIS

< tagasi

Serverit teenindab EENet