est eng

Värske Kunst.ee 2024/1 vahel on rikkaliku repromaterjaliga illustreeritud erilisa Eesti oksjoniturul läbi aegade kalleimaks kunstnikuks kujunenud Konrad Mägi (1878–1925) elust ja loomingust võrdluses Euroopa kunstiajaloo kaanoniga! Vt: Nils Ohlsen "Konrad Mägi ja Die Brücke Läänemere kaldal – pelgalt kokkusattumus või fenomen?"

 

1/2024 1/2024

Laadi alla:

AVAKÜLJED

Miks peaks hea kunst olema kallis? Eesti kunsti hindadest lõppenud oksjoniaasta seisuga

Heie Marie Treier

TUUMIKKÜLJED

Raamist lahti Balti triloogid

Kädi Talvoja

Ka(i)tsetahe: neli reklaamtahvlit kesklinna servas

Andreas Trossek võtab kokku paljuräägitud billboard-projekti "Hetk", mille autorid on Estookin Andreen ja Rebeca Parbus.

Die Eisbrücke

Taavi Eelmaa tõlgendustuur Urmas Lüüsi isiknäitusel "Inimene! Jumal on loonud sind eimillestki ja seda on sinu puhul liiga sageli tunda".

Kunstnik, kes püüab puudutada tundmatut

Konstantin Kuningas käis Hanna Samosoni isiknäitusel "Võlukunst on mõnikord väga lähedal eimillelegi".

Kontrastide peen tasakaal

Leslie Moody Castro arvustab Kristi Kongi isiknäitust "Minevik, olevik, tulevik. See on nagu indigo, violett ja magenta".

TAGAKÜLJED

"Abstraktsionism andis mulle võimaluse maalida."

Lola Liivatit intervjueerib Kaire Nurk.

Nihestatud kihid Britta Benno loodud omaruumides

Mari-Liis Krautmann analüüsib Britta Benno loomingut.

Feministliku tundlikkusega dialoogid mineviku ja tulevikuga

Anita Kodanik kirjutab Merilin Talumaa kureeritud Balti kunstnike rühmanäitusest "Tiireldes, keereldes, pööreldes".

Toomas Volkmanni pilditegu

Krista Kodres

Kumulatiivse kunstiajaloo entsüklopeedia. Aby Warburgi võimatu missioon

Johannes Saar

SUMMARIES

UUS TRÜKIS / NEW PUBLICATION

ERILISA

Tegevustoetused eraõiguslikele kunstikorraldajatele – milleks?

Kadi-Ell Tähiste

RAHVUSVAHELINE ERILISA / INTERNATIONAL SPECIAL PAGES

< tagasi

Serverit teenindab EENet