est eng

Värske Kunst.ee 2024/1 vahel on rikkaliku repromaterjaliga illustreeritud erilisa Eesti oksjoniturul läbi aegade kalleimaks kunstnikuks kujunenud Konrad Mägi (1878–1925) elust ja loomingust võrdluses Euroopa kunstiajaloo kaanoniga! Vt: Nils Ohlsen "Konrad Mägi ja Die Brücke Läänemere kaldal – pelgalt kokkusattumus või fenomen?"

 

TOIMETUSELT

(3/2022)

Sügis 2022

Mis on protest? Kuidas võidelda ebaõigluse ja ülekohtuga? Kas näiteks otsus avada näitus – Nõukogude ajastu (nonkonformistlikust) kunstist – piltideta tegelikult aitab ukrainlasi, kellele tungis kallale tänane Venemaa? Kuidas minna ajas tagasi? Kuidas (taas)avastatakse surnud kunstnikke? Kuidas lülituda "õigesse" diskursusesse rahvusvahelisel tasandil? Kas ühel olulisel kunstnikul peaks tingimata olema galerii Londonis, ateljee Berliinis ja vanaema Kabulis? Sest kui sind ei ole siin, sinu "õiges" kohas, siis… pole sind olemaski?

Hoiate enda käes kvartaliajakirja KUNST.EE värskeimat numbrit. Räägime Veneetsia kunstibiennaalist, feminismist kunstis, postkoloniaalsest diskursusest, sotsiaalsusest, abstraktsusest, süvavõltsingutest, disainiaktivismist, ehtekunstist jt teemadest. Siinses numbris püstitavad küsimusi Hedi Rosma, Reet Varblane, Karolina Ɓabowicz-Dymanus, Hanno Soans, Kädi Talvoja, Stefan Peetri, Kaisa Eiche, Kaire Nurk, Vano Allsalu, Margus Tamm, Urmas Lüüs, Julia Maria Künnap, Kai Koppel ja Kadri Mälk.

Püsige lainel!

< tagasi

Serverit teenindab EENet