1/2002 
Laadi alla:
TOIMETUSELT
VARIA
PREEMIAD
RAAMATUD
VASTUKAJA
Uuenenud Hansapanga galerii
Mare Pedanik.
NÄITUSED
Sooster, unes ja ilmsi
Vaino Vahing otsib eerose ja taanatose võitluse jälgi Ülo Soosteri loomingus, keskendudes kolmele sümbolile – munale, kalale ja kadakale.
Tähelepanelik vaataja
Eve Kiiler kirjutab briti fotokunstnikust David Bate'ist, kelle kaks Tallinnas pildistatud fotosarja küsivad: mida siin peetakse omaks, mida võõraks?
Villu Jaanisoo, kohaneja muutuval skulptuuri maastikul
Juta Kivimäe kaasaegse skulptuuri õppetunnist.
Silmagastronoomia kaks käiku
Kai Lobjakas: Maile Grünbergi punased. Jaan Elken: Hallo, kosmos! Hallo, Maa!
Eitusmasinad
Raivo Kelomees.
PORTREE
Tõnis Vint
ALGATUS
Galerii Põlendruum
Kärt Hellerma.
MULTIKULTI-ERI
Koostaja Peeter Linnap, kujundaja Raul Keller.
TEOORIA
"Tegelikult on olemas mahavaikitud kunstiajalugu, mis räägib meile ainult võimust, glamuurist ja erutavusest." Il
Anders Härm intervjueerib kaasaegse inglise kunstikriitika teletähte Matthew Collingsit (algus kunst.ee-s 4/2001).
Maalikunstiga saavutatud vabadusest
Mare Tralla vaatab briti noorte näitust Tallinnas ja toob võrdlusi eesti noorte maalijate mentaliteediga.
MAITSMISMEEL
Toit kunstimeediumina
Rael Artel.
MAITSE
Hea maitse, kitš ja mood
Ingrid Lillemägi tähelepanekuid Jukka Gronowi raamatust "The Sociology of Taste".
Kunsti ja koomiksi vahekorrast
Mari Laaniste kaitseb rikkaliku koomiksi kunsti võrdõiguslikkust "suure kunstiga".
KADRIORU AARDED
Paraad keisrinna auks: portselan ja poliitika
Kersti Kuldna mõistab portselanidiplomaatia keelt.
PALLASLANE
Vardi (1901–1983)
Kaire Nurk äratab ellu kunsti, kus on tähtsad värv, valgus ja hingestatus.
KUNST & RAHA
Kunstituru tendentsid 2001. aastal
Hanna Milleri kokkuvõte saksa ajakirjanduse põhjal.
OKSJON
Eesti kunsti oksjonipeegel, sügis-talv 2001
Pekka Erelt.
MAAILM
Septembrijärgne muuseumimaastik maailmas
Maria-Kristiina Soomre.
RAAMAT
Tunne ja takt
Ene Lamp.
GALERII
VIIMANE LEHEKÜLG
GRAAFILISE DISAINI LISA #4
Koostanud Tõnu Kaalep ja Ivar Sakk, kujundanud Ivar Sakk.