4/2017 
Laadi alla:
TOIMETUSELT
I
TEOORIA JA PRAKTIKA / TÄNAVAKUNST TUURIL
Keisri uued rõivad
Tanel Rander dekodeerib fenomeni nimega Edward von Lõngus.
II
TEOORIA JA PRAKTIKA / (€)MIGRATSIOON
Ümarlaud postsotsialismist, postkolonialismist, natsionalismist, rändamisest ja kuuluvusest
Maarin Ektermann vestles näituse "Rändurid. Reisimine ja migratsioon Kesk- ja Ida-Euroopa uues kunstis" kuraatori ja kunstnikega.
loe artiklitIII
TEOORIA JA PRAKTIKA / IDENTITEET JA AJALUGU
"Ma uurin jätkuvalt, mida tähendab olla naine postsovetlikust riigist"
Kuraator Liisa Kaljula vestleb kunstnik Maria Kapajevaga tema seni suurimast näitusest Eestis.
IV
TEOORIA JA PRAKTIKA / DISTSIPLIINI TULEVIK
Mis värvi on maalikunsti piir?
Kaire Nurk rõhutab, et maalikunstniku pilk peaks alati küsitlevalt püsima maalikunsti piiril, selle muutlikkuses.
V
TEOORIA JA PRAKTIKA / RASKUSKIIRENDUS
Neeme Külma põhiobsessioonist (9,8 m/s²), ehk raskusjõust illusoorsuse haardes
Hanno Soans süvenes Neeme Külma portfooliosse.
VI
ARVUSTUSED
Inimestest, kohtadest ja asjadest
Helga Kalm vaatles Birgit Püve isiknäitust "Varjupaik".
Jagab jagamatut
Kärt Kelder käis Henri Hüti isiknäitusel "Üksi loodud suurlinna tunnetus / Romantic Loneliness".
Art oli aus
Johannes Saar vaatleb Art Allmägi seni suurimat isiknäitust "Paint It Black II" skulptuuriajaloolase pilguga.
Lugu poisist, kes rääkis lugusid inimestest, kes vaatavad pilte
Andreas Trossek käis Holger Looduse isiknäitusel "Teekond maailma lõppu".
Digijänes metsas, Joseph Beuys taskus
Johannes Saar käis Peeter Lauritsa kuraatornäitusel "Surnu suusad. Kuidas kirjeldada metsa digitaalsetele jänestele".
Kõigejärgsus?
Agnese Pundiņa arvustab Mari-Leen Kiipli isiknäitust.
VII
VARIA