est eng

Värske Kunst.ee 2024/1 vahel on rikkaliku repromaterjaliga illustreeritud erilisa Eesti oksjoniturul läbi aegade kalleimaks kunstnikuks kujunenud Konrad Mägi (1878–1925) elust ja loomingust võrdluses Euroopa kunstiajaloo kaanoniga! Vt: Nils Ohlsen "Konrad Mägi ja Die Brücke Läänemere kaldal – pelgalt kokkusattumus või fenomen?"

 

2/2020 2/2020

Laadi alla:

pdf

KUNSTITEADUSLIKKE METODOLOOGIAID

Mis on šedööver? (2000/1)

Ka tundmatu flaami kunstniku maal "Külamaastik" võib olla šedööver, on Mai Levin veendunud.

Abiks tulevastele Wiiralti uurijatele (2000/1)

Ants Juske otsib uusi meetodeid Eduard Wiiralti loomingu käsitlemiseks.

Vera Muhhina "Tööline ja kolhoositar" (1936). Nõukogude kunsti esindusteos (2000/1)

Linnar Priimägi.

Kaotatud (hüper?)reaalsus: Elkenist antropoloogi pilguga (2001/1)

Anders Härm.

Sooster, unes ja ilmsi (2002/1)

Vaino Vahing otsib eerose ja taanatose võitluse jälgi Ülo Soosteri loomingus.

AUTORI(POSITSIOONIDE) LAHKAMINE

Tagasi Toomiku juurde (2002/3)

Hanno Soans.

Ene-Liis Semper ja mängu ilu (2003/1)

Anu Allas.

Ühest verisest traumast (2004/2)

Eero Epneri mõtted Marko Mäetamme viimaste maalide juures.

Viis küsimust Peeter Allikule (2005/1)

Heie Treier.

PITTURA METAFISICA

Fernand Léger Tallinnas (2005/2)

Jüri Hain rekonstrueerib ühe 1937. aasta detsembripäeva.

Veneetsia biennaal: 110 aastat poliitikat, kunstist rääkimata (2005/2)

Maria-Kristiina Soomre.

Elu ruum (2005/3)

Ando Keskküla intervjuu Kaire Nurgale.

Giorgio de Chirico televiisor (2006/1)

Heie Treier.

Puhtalt objektiivne idee / Kümme aastat hiljem (2006/3)

Kaido Ole.

TEOSTUNUD JA TEOSTUMATA PROJEKTID

documenta 12 ajakirjad (2007/2)

Heie Treier.

kunst.ee kriitikaraamatute sarja fiktiivseid kaanekujundusi (2008/1)

Tõnu Kaalep.

SISSEJUHATUS SOOUURINGUTESSE

Töötava naise tagasitulek (2009/1–2)

Katrin Kivimaa vahendab Liina Siibi fotonäitusel "Naine võtab vähe ruumi" tekkinud mõtteid.

Sina, mina ja kõik, keda me ei tea (2010/1–2)

Airi Triisberg analüüsib Anna-Stina Treumundi debüütnäitust.

POLIITILINE JA/VÕI PERSONAALNE

Aeg õilistab kõike (2011/3–4)

Kristiina Davidjants vaatleb Kristina Normani dokumentaalfilmi "Et meeldiks kõigile".

Koosolemise kaos ja kord (2012/3)

Kirke Kangro muljed Edith Karlsoni ja Kris Lemsalu ühisnäitusest "Koosolemine".

Diskreetne "Damage" – poliitiline on isiklik! (2013/4)

Hanno Soans kirjutab Mark Raidpere isiknäitusest "Damage".

Peaaegu seaduslik (2014/4)

Johannes Saar kontekstualiseerib Jaanus Samma isiknäitust "Kampsunipood Hair Sucks".

Malle Leisi tütar (2015/1)

Sandra Jõgeva mõtteid Malle Leisi retrospektiivnäitusest "Kollane suvi".

EXPORT COMPLEX INC.

Uus fotogeeniline Köler Prize (2016/2)

Liisa Kaljula külastas selleaastast Köler Prize'i nominentide näitust Eesti Kaasaegse Kunsti Muuseumis.

Inimlikum kui inimene (2017/2)

Stacey Koosel käsitleb Katja Novitskova isiknäitust, mis esindab sel aastal Eestit Veneetsia biennaalil.

Käsi püsti, kes… (2018/1)

Maarin Mürk käis Marge Monko isiknäitusel "Kivid teemantide, teemandid kivide vastu".

Ex machina (2019/1)

Indrek Grigor analüüsib Helsingi Taidehallis aset leidnud näitust "Alice, Neeme & Jass".

KOROONAKRIISI ÕPPETUNDE

VARIA

UUS TRÜKIS

< tagasi

Serverit teenindab EENet