est eng

Värske Kunst.ee 2024/1 vahel on rikkaliku repromaterjaliga illustreeritud erilisa Eesti oksjoniturul läbi aegade kalleimaks kunstnikuks kujunenud Konrad Mägi (1878–1925) elust ja loomingust võrdluses Euroopa kunstiajaloo kaanoniga! Vt: Nils Ohlsen "Konrad Mägi ja Die Brücke Läänemere kaldal – pelgalt kokkusattumus või fenomen?"

 

1/2023 1/2023

Laadi alla:

pdf

Tamara Luuk: "Ja siis nad jäävad… ja tulevad jälle."

Regina Mets usutles Tamara Luuki, kes kureeris Tallinna Kunstihoone Lasnamäe paviljoni avanäituse "Mis saab neist armsatest tüdrukutest?".

Ruum meile endile

Aksel Haagensen analüüsib rühmanäitust "Mu väheste oskuste nõrgad uimed".

Mare Mikoff: "Ma ei karda ruumi, see on minu eelis."

Kaire Nurk usutleb Mare Mikoffi, kes on tegutsenud aktiivselt skulptorina 1970. aastate esimesest poolest praeguseni.

Nagu masinaga üksikul saarel

Sandra Jõgeva intervjuu Erik Alaloogaga, visuaalkunstniku, esitaja, lavastaja, helikunstniku, õpetaja ning kultuurikorraldajaga.

loe artiklit

Paberarhitektuur ja plaanimajandus

Aleksander Zahharov käis Eesti Arhitektuurimuuseumi hõivanud suurnäitusel "Prognoos ja fantaasia: piirideta arhitektuur 1960.–1980. aastatel".

loe artiklit

Konrad Mägi tagasi Norras

Andreas Trosseki reportaaž retrospektiivnäituselt "Konrad Mägi. Eesti maalikunsti suurkuju".

loe artiklit

Meie selja taha jäetud tulevik

Francisco Martínez kirjutab näitusest "Mälu arheoloogid. Kunstikogu Vitols Contemporary".

loe artiklit

Krokodill sõi karu mett

Liisa Kaljula käis Laura Põllu ning Andres Toltsi ühisnäitusel "Ühised jooned, jääkaru ja elevant".

Suur maalritöö

Erkki Luuk käis Kristi Kongi ja Mare Vindi ühisnäitusel "Selleks, et tajuda valgust, pead sulgema silmad".

Musta kassi korduv ilmumine

Ann Mirjam Vaikla käis Ruudu Ulase isiknäitusel "Keerulised asjad".

Mimikri ja paranoia automatiseeritud ikonosfääris

Stefan Peetri (1994–2023) essee sellest, kuidas näha ja kaitsta tänapäeval oma nägu.

Varia

Uus trükis

< tagasi

Serverit teenindab EENet