est eng

Värske Kunst.ee 2024/1 vahel on rikkaliku repromaterjaliga illustreeritud erilisa Eesti oksjoniturul läbi aegade kalleimaks kunstnikuks kujunenud Konrad Mägi (1878–1925) elust ja loomingust võrdluses Euroopa kunstiajaloo kaanoniga! Vt: Nils Ohlsen "Konrad Mägi ja Die Brücke Läänemere kaldal – pelgalt kokkusattumus või fenomen?"

 

4/2023 4/2023

Laadi alla:

pdf

ESIKÜLJED

Intuitsiooni ja empaatiaga

Brigit Aropi intervjuu eestlannadest graafikute 1960.–1980. aastate loomingut koondanud näituse "Läbi su silmaterade musta kuru" kuraatorite Maria Arusoo, Eha Komissarovi ja Eda Tuulbergiga.

loe artiklit

Kuidas kirjutada naise keha(st)

Katrin Kivimaa analüüsib rahvusvahelist rühmanäitust "Meduusa naer", mille kureeris Maria Helen Känd.

Sõpruskondlik näituseloomine

Johanna Jolen Kuzmenko kirjutab sõprusega kaasnevast turvalisusest, soojusest ja hubasusest.

TUUMIKKÜLJED

Iga kaktuse sees on Exceli tabel ja iga inimese sees on 160 salasõna

Ketlin Käpp arvustab Tallinna Fotokuu 2023 rahvusvahelist peanäitust "Transs".

18 000 külastajat hiljem

Andreas Trossek käis näitusel "kaduvik", mille kureerisid Kristina Grigorjeva ja Margit Säde.

Näitusekülastaja kui kunstiteos

Triinu Soikmets profileerib sotsioloogiliste meetoditega Kaido Ole isiknäituse "K&O" publikut ja analüüsib külastajastatistikat.

Hargnemise poiesis

Andrus Laansalu räägib Peeter Lauritsast, kel on olnud erakordselt viljakas isiknäituste aasta.

Non Grata 25: "Kunst ei saa olla elitaarne mäng väljavalitutele valges kuubis."

Kunstirühmituse Non Grata liider, skulptor, performance-kunstnik ja graafik Al Paldrok andis intervjuu Meelis Friedenthalile.

Sotsialistlik antropotseen – uus suur narratiiv?

Elnara Taidre intervjueeris Londonis elavaid kuraatoreid, kriitikuid ja kunstiajaloolasi Maja ja Reuben Fowkesi, kes külastasid Eestit seoses Kumu konverentsiga "Keskkonnakaitse ja kultuurivormid Ida- ja Põhja-Euroopas".

Viib uttu

Gregor Kulla kirjutab Madlen Hirtentreu isiknäitusest "Hällilaulu tööriistakast".

"Traditsioonist ei maksa teha iidolit, aga seda on mõistlik hoida."

Kaire Nurk usutleb Mai Levinit seoses näitusega "Kujutav kunst Tartus 1960. aastatel".

LÕPUKÜLJED

Oodates eimidagi

Erkki Luuk analüüsib Tarvo Varrese isiknäitust "Ootamine on see, kui aega on alati liiga palju ja kui ajal on siiski ajapuudus".

Mäng peab jätkuma

Tõnu Karjatse käis Erki Kasemetsa ja Camille Laurelli ühisnäitusel "Brikollaaž".

Rohkem kui grafiti

Margaret Tali ja Birgit Tohter kontekstualiseerivad Noah Emanuel Morrisoni debüütnäitust "NNNNNNNNNNNN".

UUS TRÜKIS

ERILISA

< tagasi

Serverit teenindab EENet