est eng

Värske Kunst.ee 2024/1 vahel on rikkaliku repromaterjaliga illustreeritud erilisa Eesti oksjoniturul läbi aegade kalleimaks kunstnikuks kujunenud Konrad Mägi (1878–1925) elust ja loomingust võrdluses Euroopa kunstiajaloo kaanoniga! Vt: Nils Ohlsen "Konrad Mägi ja Die Brücke Läänemere kaldal – pelgalt kokkusattumus või fenomen?"

 

TOIMETUSELT

(2/2019)

 

Suvi 2019

Mida saab näha 58. rahvusvahelisel kunstibiennaalil Veneetsias, kus ka eestlastel on teatavasti oma rahvuspaviljon (seekord küll uues kohas, Giudecca saarel)? Mida teeb Tommy Cash Kumu kunstimuuseumis ja kes andis talle (piltlikult öeldes) kuningriigi võtmed? Kas moekad hilbud on automaatselt kunst või vajab moedisaineri loomingu eksponeerimine kunstimuuseumis ikkagi enda ümber mingit laiemat (kultuurilist, sotsiaalset, poliitilist vms) raamistust? Miks tegeleb Liina Siib oma loomingus ikka ja jälle naistega, nendega seotud arhetüüpide ning stereotüüpidega? Millisel sajandil tuli eesti kunsti meesakt ja kuidas mõjub alasti keha kunstivaatajale tänapäeval? Kust tulevad kunstitöötaja ellu kujutised ja mateeria ning kuhu kaob tema puhkus ja vaba aeg?

Öeldakse, et kunst on suurem kui elu, ent see on vaid üks põhjuseid, miks hankida endale KUNST.EE, kvartaliajakiri, mis on pühendatud nüüdiskunsti ja visuaalkultuuri eri aspektidele Eestis. Kõik teised põhjused on enamasti juba väga konkreetsed, kutsudes lugejat kunstiteosesse süvenema, kunstnikule järgnema ja tulemuste üle kriitiliselt aru pidama.

Siinses suvenumbris küsivad kunsti alal küsimusi Indrek Grigor, Janar Ala, Elnara Taidre, Liina Siib, Kaire Nurk, Hedi Rosma, Kärt Kelder, Carl-Dag Lige, Stefan Žarić, Mari-Liis Rebane, Ott Karulin jpt. Küsimused, küsimused, küsimused…

Püsige lainel! 

< tagasi

Serverit teenindab EENet